شستشوی هش برد دستگاه ماینر

شستشوی برد الکترونیک دستگاه ماینر :

دستگاه های ماینر یا همان استخراج ارز بیت کوین کاربرد فراوانی دارند. فروش ماینر در جهان و کشورمان ایران رو به افزایش می باشد. بردها الکترونیک به کار رفته در این دستگاه ها که به هش برد معروف می باشند و همچنین فن دستگاه ماینر بسیار حائز اهمیت می باشد. حمام التراسونیک به همراه مایع التراسونیک تولیدی شرکت نوین فراصوت شیراز بهترین گزینه جهت شستشوی بردهای الکترونیک دستگاه ماینر می باشد.

هش برد دستگاه ماینر
دستگاه ماینر

تعمیر دستگاه ماینر :

فروش ماینر گسترش فراوانی یافته است.جهت شستشوی هش بردهای دستگاه ماینر درون حمام التراسونیک، ابتدا آب (بهتر است از آب DM و یا آب دو بار تقطیر استفاده شود) را درون وان مربوطه ریخته و سپس محلول شستشوی هش برد را درون آب به میان مشخص شده در دستورالعمل اضافه می کنیم. سپس دستگاه را روشن نموده و پس از گذشت 1 دقیقه، برد الکترونیکی را درون سبد توری استیل قرار داده و وارد محلول فراصوت می کنیم.  پس از گذشت 5 تا 15 دقیقه تمامی خاک و سولفات ها از روی برد الکترونیکی هش برد پاکسازی می گردد.

انواع دستگاه های ماینر:

ماینرها برند ها  و مدل های مختلفی دارند.  تنوع این مدل ها عمدتاً بستیگی به توان آنها دارد.  جهت سفارش و خرید ماینر ها و دستگاه تعمیر ماینر مانند حمام التراسونیک و روغن سرد کننده هش برد با شرکت نوین فراصوت شیراز تماس حاصل نمائید.

Leave a Reply